Verzenden, Ruilen & Retour

Verzenden

De Kussenhoezen Winkel in samenwerking met POST Nl proberen altijd uw bestelling zo snel mogelijk bij u aan te bieden. Wij streven altijd naar een binnen 24 uur verzending, dit betekend wanneer u uw product om 14:15 op woensdag besteld. Zullen wij der alles aan doen om hem op donderdag of vrijdag bij u aan te bieden. helaas lukt dit niet altijd, bijvoorbeeld als een product niet op voorraad is of wanneer er andere dingen tegen zitten.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd? 
Alle pakketten worden bezorgd door Post NL van maandag tot en met vrijdag.

Niemand thuis?
Als bij de eerste bezorgpoging op het adres van de Geadresseerde niemand wordt aangetroffen die bereid is het Pakket in ontvangst te nemen, mag Post NL het Pakket ook bezorgen op één van de naastgelegen adressen, waarmee hij zal worden geacht aan zijn verplichting tot bezorging te hebben voldaan. Natuurlijk zal de Post Nl hiervan een mededeling achterlaten bij de Geadresseerde.  Dit is een regel waar wij niet onderuit kunnen.


Wat is een Track & Trace code?
Bij elke bestelling vindt u, wanneer uw bestelling de status ‘verzonden’ heeft, een Track & Trace code. Als u op dit nummer klikt of dit nummer invult op de site van Post NL, dan kunt u zien waar uw pakket zich bevindt in het bezorgtraject.

Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken op Track & Trace code
Het kan voorkomen dat u, na het klikken op de Track & Trace code, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ (dit is de combinatie van de code en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden). Deze melding kan veroorzaakt worden doordat Post NL de Track & Trace code nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.
Wanneer dezelfde melding 3 dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen. 


Wanneer ontvang ik mijn bestelling? 
De meeste artikelen hebben wij ruim op voorraad. Artikelen die direct leverbaar zijn uit onze voorraad, heeft u in Nederland de binnen 2a 3 werkdagen in huis. Voor de artikelen die niet direct op voorraad zijn, gelden andere levertijden. Deze levertijden zullen tussen de 3 en 30 dagen liggen.
Als u bij uw bestelling zelf een andere bezorgdatum gekozen heeft worden de artikelen op de door u gekozen bezorgdatum afgeleverd.

Aflevertabel – Nederland

Besteldag op de siteThuislevering Post NL    
maandag dinsdag of woensdag 
dinsdag woensdag of donderdag 
woensdag donderdag of vrijdag 
donderdag vrijdag of zaterdag 
vrijdag zaterdag, maandag of dinsdag 
zaterdagmaandag, dinsdag of woensdag 
zondagdinsdag of woensdag 

Wij willen graag dat u tevreden bent met uw aankoop bij de Kussenhoezen Winkel. Is de aankoop niet zoals verwacht of wilt u het ruilen? Geen probleem! U kunt het artikel in originele staat binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen. Heeft u het artikel al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk.


Wat kost ruilen en retourneren? 

Ruilen:U betaalt zelf de retourkosten (3,50 of 6,95 euro). U kunt het pakket naar het postkantoor brengen. Mochten wij onverhoopt een afwijkend artikel hebben verstuurd dan kunt u het pakket via het postkantoor standaard retourzenden met Postnl. De kosten hiervan bedragen 3,50 of 6,95 euro. Deze retourkosten maar dan ook alleen deze zullen wij vergoeden.
  
Retourneren:U betaalt zelf de retourkosten (3,50 of 6,95 euro). U kunt het pakket naar het postkantoor brengen. Mochten wij onverhoopt een afwijkend artikel hebben verstuurd dan kunt u het pakket via het postkantoor standaard retourzenden met Postnl. De kosten hiervan bedragen 3,50 of 6,95 euro. Deze retourkosten zullen wij vergoeden.
  
 

Wat ruilen en retourneren we niet?

  • Artikelen die niet meer in originele staat zijn
  • Artikelen die u langer dan 14 dagen in huis heeft

Hoe werkt ruilen?

Zorg dat het artikel en de factuur goed verpakt zijn en dat ons adres goed leesbaar is. U kunt on aders op onze contact pagina vinden.


Hoe werkt retourneren?

Download hier ons ruil- en retourformulier. Nadat u deze heeft ingevuld en bijgesloten kunt u het product retourneren via POST NL. Zorg ervoor dat het artikel en de factuur goed verpakt zijn.

U bent aansprakelijk voor de aankomst van het pakket. Bewaar het afgiftebewijs dus goed. Zodra wij uw pakket hebben verwerkt, krijgt u van ons per e-mail een bericht. Het aankoopbedrag storten we binnen 30 dagen terug op uw rekening.

Sluit Menu
×
×

Winkelmand