Garantie & Klachten

Tevredenheidsgarantie

Wij willen dat u tevreden bent met uw aankoop bij de Kussenhoezen Winkel. Is de aankoop niet zoals verwacht of wilt u het omruilen? Geen probleem! U kunt het artikel in originele staat binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Ook een afgeprijsd artikel. Heeft u het artikel al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk. Bij Ruilen en retour leest u hoe u kunt ruilen of retourneren en wat retourneren kost.


Wat doe ik als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

Wij verwerken uw bestelling met veel zorg. Toch kan het een keer mis gaan. Heeft u een artikel ontvangen dat u niet hebt besteld? Neem contact op met onze klantenservice via Verkoop@kussenhoezenwinkel.nl. We zorgen ervoor dat u zo snel mogelijk en kosteloos het juiste artikel ontvangt.


Heeft u een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail:   Verkoop@kussenhoezenwinkel.nl
 
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
 
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. 

 

Sluit Menu
×
×

Winkelmand